مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-15سياسي

جاده کاشمر به شادمهر در شان مردم نیست


خطیب نماز جمعه کاشمر با اشاره به تعلل و تاخیر در اجرای عملیات احداث باند دوم جاده کاشمر به سه راهی شادمهر گفت: این جاده در شأن مردم منطقه نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام علی احدی امروز در اجتماع نمازگزاران کاشمری در آستان مقدس امامزاده سید حمزه (ع) با اشاره به موضوع جاده کاشمر به سه راهی شادمهر که بعد از گذشت چندین سال هنور باند دوم آن تکمیل نشده است، اظهار کرد: این جاده مهم که محل تردد مردم منطقه ترشیز به سمت مشهد مقدس است، به دلیل کم عرض بودن و حجم بالای ترافیک یک جاده پرحادثه است، به طوری که با گذشت سالها از مصوبه دولت برای احداث باند دوم، هنوز این مهم محقق نشده است.

امام جمعه موقت کاشمر با بیان اینکه باید در اجرای عملیات اجراییی این جاده تسریع شود، ابراز داشت: وضعیت این جاده در شأن مردم منطقه نیست و بارها مردم در جلسات متعدد نسبت به این جاده ابرازگلایه کردند.

  وی با بیان اینکه کاشمر و منطقه ترشیز در حوزه نیروی انسانی و امکانات از ظرفیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: یکی از خصوصیات قابل اعتنا و مهم منطقه، حضور گسترده در انتخابات است، به طوری که مشارکت بالای مردم در تمامی انتخابات گذشته و لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب گواه این ادعاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده کاشمر به شادمهر در شان مردم نیست

جاده کاشمر به شادمهر در شان مردم نیست