مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-02حوادث

حادثه برای زوار گچساران با 16 کشته و مصدوم


سرپرست اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد از دو کشته و 14 مصدم در پی واژگونی یک دستگاه ون حامل زائران بی بی حکیمه(س) در این استان خبر داد.

-  محمد امین نیکویی نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس از واژگونی خودروی ون در محور گچساران _ بی بی حکیمه خبر داد و گفت:  انحراف و به دنبال آن واژگون شدن خودروی ون در محور گچساران_بی بی حکیمه، 5 کیلومتری بی بی حکیمه در ساعت 11 و 30 دقیقه امروز شنبه به مرکز پیام اورژانس 115 گچساران اعلام شد.

رییس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بلافاصله پایگاه های اورژانس 115 بی بی حکیمه، باباکلان، دیلم، 1 و 3 شهری گچساران و 3 دستگاه آمبولانس از شرکت نفت به محل حادثه اعزام شدند، افزود: متاسفانه در این حادثه 2 نفر در دم جان باختند.

نیکویی نژاد بیان کرد: 12 مصدوم حادثه پس از اقدامات لازم درمانی، توسط آمبولانس های اعزامی به سمت بیمارستان شهید رجایی گچساران در کهگیلویه و بویراحمد و 2 مصدوم به بیمارستان شهرستان دیلم استان بوشهر منتقل شدند.

گفتنی است که خودروی ون حامل زائرانی از استان اصفهان بود که برای زیارت مرقد بی بی حکیمه(خواهر امام رضا ع) به استان کهگیلویه و بویراحمد مشرف شده بودند که در مسیر گچساران - بی بی حکیمه دچار سانحه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه برای زوار گچساران با 16 کشته و مصدوم

حادثه برای زوار گچساران با 16 کشته و مصدوم