مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-04سياسي

هیچ کدام از واحدهای دانشگاه آزاد تعطیل نمی شوند


قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس طرح آمایش بنا نداریم واحدی را تعطیل کنیم، ولی رشته های تحصیلی در سطح کشور به درستی مدیریت خواهند شد.

- ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بر اساس طرح آمایش بنا نداریم واحدی را تعطیل کنیم، ولی رشته های تحصیلی در سطح کشور به درستی مدیریت خواهند شد.

علی سروری مجد در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد واحد اسلامی کاشمر در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در حال طی کردن روند رو به رشدی است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر نیروهای خود را در چند محور متمرکز نموده که راه اندازی سرای انگور، تولید و تحقیقات بر روی گیاهان دارویی و سنتی و آموزش های مهارتی به خصوص صنایع دستی و خانگی از آن جمله است.

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این عرصه ها در حوزه مهارتی و آموزشی می تواند به شهرستان کاشمر کمک شایانی کند، تصریح کرد: برنامه آمایشی که برای رشته های تحصیلی صورت گرفته رونق خوبی را به این واحد دانشگاهی داده است.

وی با اعلام اینکه برنامه های پیش رو در حوزه آمایش خواهند توانست موجب توسعه آموزش های تحصیلات تکمیلی در این واحد شود، از تهیه طرح آمایش برای تمامی دانشگاه های کشور خبر داد و افزود: بر اساس این طرح بنا نداریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کدام از واحدهای دانشگاه آزاد تعطیل نمی شوند

هیچ کدام از واحدهای دانشگاه آزاد تعطیل نمی شوند