مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-06سياسي

حضور نمایندگان کشورهای خارجی در نمایشگاه ساعت در شهر آفتاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس تقدسی نژاد؛ مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه ساعت و صنایع وابسته اظهار کرد: - مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از برگزاری پنجمین نمایشگاه ساعت و صنایع وابسته در محل نمایشگاه شهر آفتاب خبر داد و گفت: نمایندگانی از کشور های سوییس، ایتالیا، بلژیک، چین، آلمان، انگلیس، هنگ کنگ، تایوان و.

در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس تقدسی نژاد؛ مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در حاشیه مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه ساعت و صنایع وابسته اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز (چهارشنبه 15 آذرماه) تا شنبه 18 آذرماه، از ساعت 10 الی 18 برپا می شود.

وی گفت: 110 برند مرتبط در قالب 41 غرفه در نمایشگاه ساعت فعال خواهند بود و 8800 متر فضای نمایشگاهی به این رویداد اختصاص داده شده است.

تقدسی نژاد با اشاره به حضور میهمانان خارجی در این رویداد توضیح داد: میهمانانی به نمایندگی از برند های مطرح دنیا و تولیدکنندگان شناخته شده ساعت، در این رویداد حاضر خواهند بود.

بر همین اساس نمایندگانی از کشور های سوییس، ایتالیا، بلژیک، چین، آلمان، انگلیس، هنگ کنگ، تایوان، ترکیه، امارات، کره جنوبی و فرانسه برای رایزنی با غرفه داران در نمایشگاه بین المللی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نمایندگان کشورهای خارجی در نمایشگاه ساعت در شهر آفتاب

حضور نمایندگان کشورهای خارجی در نمایشگاه ساعت در شهر آفتاب