مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 08:302023-11-25بين الملل

انتظار برای آزادی گروه جدیدی از زندانیان در دومین روز آتش بس غزه


در دومین روز از آتش بس موقت در نوار غزه، مردم فلسطین در انتظار آزادی دومین گروه از اسیران در بند زندان های اشغالگران و آزادی گروه جدیدی از بازداشت شدگان نزد مقاومت فلسطین در غزه هستند.

- در دومین روز از آتش بس موقت در نوار غزه، مردم فلسطین در انتظار آزادی دومین گروه از اسیران در بند زندان های اشغالگران و آزادی گروه جدیدی از بازداشت شدگان نزد مقاومت فلسطین در غزه هستند.

این یک روز پس از آن است که مقامات اشغالگر 39 اسیر فلسطینی را که بیشتر آنها زن و کودک بودند در ازای 13 اسیر صهیونیست آزاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آغاز آتش بس بشردوستانه در صبح روز جمعه به مدت چهار روز، اولین گروه زندانیان طبق قرارداد مبادله اسرا بین اشغالگران و حماس که با میانجیگری قطر منعقد شد، تبادل شدند.

خبرنگار روسیا الیوم گزارش داد که هزاران فلسطینی از شرق دیرالبلح، خان یونس و رفح روز جمعه پس از 48 روز بمباران مداوم نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی راهی خانه های خود شدند.

خبرنگار روسیا الیوم افزود که با آغاز آتش بس میان حماس و اشغالگران در روز جمعه، تعداد زیادی اجساد مرده و تجزیه شده در چندین منطقه در نوار غزه پیدا شد.

این خبرنگار اشاره کرد که بخش زیادی از اجساد کشف شده در اثر بمباران مستمر اشغالگران، تجزیه شده و در نتیجه روزها بدون دفن در فضای باز باقی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار برای آزادی گروه جدیدی از زندانیان در دومین روز آتش بس غزه

انتظار برای آزادی گروه جدیدی از زندانیان در دومین روز آتش بس غزه