مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 17:512023-11-23اقتصادي

وزیر کشور: صنعت کشور در حال رشد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر به شهرستان دماوند به همراه فخاری استاندار تهران و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی از دو واحد تولیدی شرکت تکاپ اتصال و البا گاز در ناحیه صنعتی آیینه ورزان این شهرستان بازدید کرد.

وزیر کشور در حاشیه این دیدار اظهار کرد: ظرفیت خیلی خوبی در کارخانه های صنعتی دماوند وجود دارد که می تواند کاملا توسعه یابد و این نشان دهنده ظرفیت صنعتی است.

وی افزود: صاحبان کارخانه ها با نشاط و فعال به دنبال توسعه فعالیت خود هستند و این نشان می دهد که صنعت ما روز به روز در حال رشد است؛ از کارخانه دیگری بازدید کردیم که شرایط و محصولات بسیار خوبی داشت و قادر به صادرات هستند و حتی به کشورهای اروپایی نیز صادر می کنند.

وزیر کشور ادامه داد: این موارد چند نوید دارد و اول اینکه صنعت ما روبه جلو و تولیدات داخلی است که می تواند کاملا خودکفایی را برای کشور تأمین کند و در این زمینه، اشتغال زایی خیلی خوبی دارند.

وحیدی خاطرنشان کرد: طبق پرسش هایی که داشتیم، دریافت های قابل قبولی کارمندان کارخانه های دماوند داشتند و دولت کاملا از فعالیت های این کارخانه ها حمایت می کند.

وی ادامه داد: با استاندار تهران صحبت کردیم که موارد و مشکلات این کارخانه ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح تا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: صنعت کشور در حال رشد است

وزیر کشور: صنعت کشور در حال رشد است