مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-13سياسي

اختصاص 5 میلیارد تومان برای یادمان سیدجمال الدین اسدآبادی


استاندار همدان از اختصاص 5 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت یادمان سیدجمال الدین اسدآبادی خبر داد و گفت: از محل سفر ریاست جمهوری به استان 5 میلیارد تومان برای این یادمان اختصاص داده بودیم که 5 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جلسه هیات امنای بنیاد سید جمال الدین اسدآبادی در سالن جلسات حوزه استاندار ضمن قدردانی از برگزاری کنگره بزرگداشت سیدجمال الدین طی سال گذشته اظهار کرد: حرکتی که امروز در کشورهای مختلف اسلامی می بینیم و انقلاب اسلامی به ثمر نشست، بخشی ریشه در تفکرات و حرکات این شخصیت ارزشمند دارد.

وی با اشاره به اختصاص 20 میلیارد تومان برای مجتمع های فرهنگی استان از محل ردیف اعتبارات سفر ریاست جمهوری که 5 میلیارد تومان برای یادمان سیدجمال الدین تخصیص یافته است گفت: امسال نیز 5 میلیارد تومان برای این یادمان اختصاص خواهیم داد.

استاندار همدان گفت: می توانیم بنیاد ایران شناسی و انجمن مفاخر همدان را فعال کنیم و تاریخ معارف رجال ویژه استان نیز تهیه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز اظهار کرد: کمتر از یک سال از شروع کار بنیاد سیدجمال اسدآبادی می گذرد و اولین اقدام ثبت رسمی آن بوده که در چند روز آینده کار نهایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 میلیارد تومان برای یادمان سیدجمال الدین اسدآبادی

اختصاص 5 میلیارد تومان برای یادمان سیدجمال الدین اسدآبادی