مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-06سياسي

ارتباط صحیح صنعت و دانشگاه سبب رفع مشکلات کشور می­ شود


دانشگاه و صنعت باید در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم چرا که مشکلات کشور به دست نخبگان که علم تولید می کنند حل می شود همچنین استفاده از شرکت های دانش بنیان نیز می تواند حلال مشکلات کشور باشد.

- ایسنا/قم استاندار گفت: دانشگاه و صنعت باید در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم چرا که مشکلات کشور به دست نخبگان که علم تولید می کنند حل می شود همچنین استفاده از شرکت های دانش بنیان نیز می تواند حلال مشکلات کشور باشد.

محمد آقامیری، استاندار قم در در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان قم که به مناسبت هفته پژوهش، که شامگاه گذشته 14 آذرماه در دانشگاه قم برگزار شد، در خصوص ارتباط بین صنعت و علم در دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه و صنعت باید در کنار یکدیگر قرار گیرند تا بتوانیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم چرا که مشکلات کشور به دست نخبگان که علم تولید می کنند حل می شود همچنین استفاده از شرکت های دانش بنیان نیز می تواند حلال مشکلات کشور باشد.

وی افزود: اگر بتوان از ظرفیت ها و ثروت های کشور که همان نخبگان کشوری هستند استفاده کرد، می توان خیلی از مشکلات اقتصادی کشور را حل کرد، چرا که باید بدانیم اتفاقات خوب کشور از این لایه نخبگان رد شده است و با توکل به خدا، خود اتکایی و توجه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط صحیح صنعت و دانشگاه سبب رفع مشکلات کشور می­ شود

ارتباط صحیح صنعت و دانشگاه سبب رفع مشکلات کشور می­ شود