مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:302023-11-26اقتصادي

بانوی بسیجی که برای حدود 900 نفر اشتغالزایی کرده است


بانوی بسیجی قزوینی با توکل بر خدای متعال و با دو اتاق، 6 چرخ خیاطی و سرمایه همسرش کارگاه خیاطی را برای بانوان محلات دارای آسیب کلید زد و تاکنون توانسته است بانوان مختلفی را با انواع عقاید و پوشش ها جذب و برای حدود 900 نفر اشتغالزایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، ضرب المثل تو نیکی می کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز را حتما شنیده اید.

مفهوم این جمله نیکی کردن به دیگران، بی چشمداشت و توقع از آنان است چرا که بازگشت این نیکی و احسان در نهایت به خود فرد است.

مصداق این ضرب المثل را می توان فعالیت بسیجیان بی ادعا در عرصه های مختلف دانست که جهادگونه و دغدغه مندانه برای خدمت به مردم گام برمی دارند.

هفته بسیج بهانه ای شد تا با یک بانوی بسیجی با فعالیتی از جنس خاص، مصاحبه ای انجام دهیم که با پشتکار و اراده فعل خواستن، توانستن است را صرف کرده است.

در ابتدا خودتان را معرفی کنید و بفرمایید از چه سالی و کدام حوزه، فعالیت خود را  آغاز کردید؟ محبوبه شاه محمدی هستم.

از سال 97 که مسوول بسیج خواهران حوزه کوثر ولایت بودم، از محله سعدی و حیدری فعالیتم را شروع کردم که آسیب های اجتماعی در این محلات موج می زد.

اولین تجربه فرماندهی حوزه را داشتم و برای اینکه حوزه استحفاظی ام را بشناسم محلات خیابان دانشگاه، غیاث آباد، سعدی و حیدری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی بسیجی که برای حدود 900 نفر اشتغالزایی کرده است

بانوی بسیجی که برای حدود 900 نفر اشتغالزایی کرده است