مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 16:252023-11-23سياسي

استاندار اصفهان، قائم مقام شورای شهر اردستان شد


فرماندار اردستان با اشاره به انحلال شورای شهر اردستان گفت: مطابق با قانون استاندار اصفهان به عنوان قائم مقام شورای شهر اردستان است و شهردار باید از این پس لوایح خود را برای استاندار ارسال کند.

- سید محمد هادی احمدی طبا، فرماندار اردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: شورای شهر اردستان یک روند پنج ماهه را پشت سر می گذراند که در ابتدای کار اعضای شورای شهر در قالب دو گروه سه نفره و دو نفره با یکدیگر دچار مشکل شده بودند و در شورا عضو علی البدل نداشتیم همچنین دو نفر نیز در جلسات حضور نداشتند.

وی افزود: طبق قانون اگر در شش جلسه متوالی افراد در جلسه حضور پیدا نکنند از مجموعه شورای شهر سلب عضویت می شوند و موضوع عدم حضور دو نفر از اعضا در جلسات به استانداری اعلام شد که در این راستا هیأت حل اختلاف استان به ریاست استاندار برگزار شد.

احمدی طبا خاطرنشان کرد: در جلسه هیأت حل اختلاف استان اصفهان در خصوص شورای شهر اردستان، رای بر سلب عضویت دو نفر از اعضای شورا صادر شد و بعد از صدور رای به مدت بیست روز فرصت اعتراض وجود داشت که اعتراضی نیز صورت نگرفت.

فرماندار اردستان تصریح کرد: در بازه زمانی اعتراض به رای صادره، در شهرستان جلساتی با حضور اعضای شورای تامین، دفتر نماینده و امام جمعه اردستان در خصوص شورای شهر برگزار شد ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان، قائم مقام شورای شهر اردستان شد

استاندار اصفهان، قائم مقام شورای شهر اردستان شد