مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 20:452023-11-27سياسي

آغاز دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در فارس


مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی، به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس در دانشگاه شیراز آغاز شد.

- ایسنا/فارس مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی، به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی فارس در دانشگاه شیراز آغاز شد.

رییس جهاد دانشگاهی فارس امروز، 6 آذرماه در حاشیه مراسم آغاز به کار دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی این استان، گفت: در این دوره از مسابقات، شاهد رشد چشمگیر حضور گروه های دانشجویی از دانشگاه های مختلف استان هستیم.

امیرحسین استقلال با یادآوری اینکه مسابقات مناظره دانشجویی، یکی از رویدادهای دارای سابقه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی محسوب می شود، افزود: این دوره از مسابقات در فارس با حضور 35 گروه از 7 دانشگاه استان فارس از امروز آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه مرحله استانی این مسابقات در 6 روز برگزار می شود، گفت: مناظرات دانشجویی در محل تالار فجر دانشگاه شیراز و در هر روز بیش از 6 مسابقه مناظره برگزار می شود.

رییس جهاد دانشگاهی فارس با یادآوری اینکه داوری این مسابقات را اعضای هیئت علمی جهاد دانشگاهی و دانشگاه های شیراز انجام می دهند، افزود: در این دوره از مسابقات در مقایسه با دوره قبل شاهد رشد بیش از 400 درصدی تعداد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در فارس

آغاز دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در فارس