مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 18:002023-12-06سياسي

رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی منصوب شد


رییس جمهور در حکمی، حجت الاسلام علی اکبر صادقی رشاد را برای یک دوره 3 ساله به عنوان رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و نقد و مناظره منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور، حجت الاسلام علی اکبر صادقی رشاد را برای یک دوره 3 ساله به عنوان رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و نقد و مناظره منصوب کرد.

انتصاب رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی و نقد بر اساس تبصره بند (1) ماده (3) مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تشکیل این هیأت (اصلاحی جلسه 888 شورا در تاریخ 1402.

02.

21) به پیشنهاد رییس فرهنگستان علوم در روز 16 آبان ماه امسال انجام شده است.

هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره در 17 بهمن 1382 از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف حمایت از گسترش کمی و کیفی برگزاری کرسی ها در حوزه های علمی، مساعدت مؤثر به بسط آزاداندیشی و شکل گیری جنبش ملی نقد و نظریه پردازی در کشور تأسیس شد و دارای 20 عضو شامل رؤسای عالی ترین مراکز علمی پژوهشی و چند تن از دانشوران برجسته کشور است که از سوی شورای انقلاب فرهنگی تعیین شده اند.

دبیرخانه این هیأت که به مثابه سازمان اجرایی هیأت فعالیت می کند، شامل یک شورای علمی _ راهبردی مرکب از رییس، دبیر هیأت، معاونین دبیرخانه، رؤسای کمیسیون ها و نواب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی منصوب شد

رییس هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی منصوب شد