مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 19:102023-11-30سياسي

تمرکز بر توزیع شیر در مدارس محروم کشور


رییس گروه هماهنگی سیاست های امنیت غذایی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با اشاره به احیای برنامه توزیع شیر در مدارس گفت: اجرای این برنامه در مناطق محروم در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان زهرا عبداللهی عصر امروز در سومین مجمع سلامت استان اظهار کرد: این مجمع فرصت مناسبی برای همیاری دستگاه های اجرایی، نهادهای دولتی، غیر دولتی و مردم به منظور تلاش هر چه بیشتر برای ارتقای سلامت مردم کشور است.

وی گفت: 20 تا 25 درصد از حفظ و تامین سلامت جامعه بر عهده حوزه بهداشت و درمان است و 75 درصد مابقی نیز با همفکری و همکاری سایر دستگاه های اجرایی اتفاق خواهد افتاد.

رییس گروه هماهنگی سیاست های امنیت غذایی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: امنیت غذایی و تغذیه از اولویت های کشور است و به این منظور سند ملی امنیت غذا و تغذیه 31 فروردین ماه امسال با حضور رییس جمهور با اولویت خاص تصویب و ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در بند 6 سیاست های کلی جمعیت، سیاست های کلی سلامت و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بر هماهنگی بین بخشی در تامین، حفظ و ارتقای کیفیت غذایی تاکید شده است.

عبداللهی گفت: امنیت غذایی به معنی دسترسی اقتصادی و فیزیکی مردم در تمام اوقات به غذای کافی و سالم با مطلوبیت اجتماعی و فرهنگی و بهره مندی سلول های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکز بر توزیع شیر در مدارس محروم کشور

تمرکز بر توزیع شیر در مدارس محروم کشور