مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-04سياسي

برنامه ریزی های بیمه ای استان اردبیل، نیازمند کارهای تحقیقی و امور پژوهشی است


دبیر شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان گفت: برنامه ریزی های بیمه ای استان اردبیل، نیازمند کارهای تحقیقی و امور پژوهشی است.

- ایسنا/اردبیل دبیر شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان گفت: برنامه ریزی های بیمه ای استان اردبیل، نیازمند کارهای تحقیقی و امور پژوهشی است.

حسین میکاییل وند 13 آذر در نشست با خبرنگاران با اشاره به اهمیت کارهای تحقیقی و امور پژوهشی در صنعت بیمه، کم رنگ بودن این موضوع در سطح استان را موجب ضعف در برنامه ریزی های بیمه ای استان دانست و اظهار کرد: موضوعات پژوهشی باید با قوت بیشتر در سطح استان پیگیری شود.

وی تصریح کرد: همایش نخبگان صنعت بیمه برای اولین بار در کشور برگزار شد و این همایش در سال های آتی با رویکرهای علمی و با ارایه مقالات تحقیقی برگزار خواهد شد.

میکاییل وند بیان کرد: یکی از ارکان مشتری مداری و تکریم بیمه شدگان بهره مندی از نیروی انسانی متخصص در شعب و شبکه فروش آموزش دیده، مستعد و با انگیزه است و شرکت های بیمه ای استان در تلاش هستند تا این مسئله را محقق نمایند.

دبیر شورای هماهنگی بیمه های بازرگانی استان عنوان کرد: تعامل و ارتباط سازنده با دستگاه های مختلف یکی دیگر از راه های مشتری مداری است و امید است تا اصحاب رسانه، یاری رسان بیمه ها در این امر باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی های بیمه ای استان اردبیل، نیازمند کارهای تحقیقی و امور پژوهشی است

برنامه ریزی های بیمه ای استان اردبیل، نیازمند کارهای تحقیقی و امور پژوهشی است