مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-19اقتصادي

ظرفیت 12 هزار فرصت شغلی در فارس


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، راه اندازی سامانه جست وجوی شغل را به عنوان یک حلقه مفقوده در سهولت بخشی، ارائه فرصت های شغلی و کیفیت استخدام نیروی کار، - ایسنا/فارس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، راه اندازی سامانه جست وجوی شغل را به عنوان یک حلقه مفقوده در سهولت بخشی، ارائه فرصت های شغلی و کیفیت استخدام نیروی کار، موثر دانست و گفت: در فارس، حدود 12 هزار ظرفیت شغلی برای این سامانه وجود خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مسیر ارتباط دوسویه کارفرمایان و کارجویان در استان فارس، هموار شد و طرح رویداد مردمی اشتغال به عنوان یکی از مصادیق جهاد تبیین و مقدمه ای برای اصلاح و تحول در نحوه اشتغال، رنگ اجرایی به خود گرفت.

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با همکاری بسیج سازندگی استان، این طرح را در کلانشهر شیراز و 37 شهرستان فارس، عملیاتی کردند و دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی ها نیز با عملکرد جهادی، نیروهای کار متخصص را به کارفرمایان، پیوست دادند.

در این رویداد، جوانان و متقاضیان جویای کار در رده های سنی مختلف با مهارت ها و تخصص های متفاوت، بی واسطه روبه روی کارفرمایان نشستند تا این بار تامین نیروی مورد نیاز در واحدهای تولیدی و خدماتی فارس، فصل جدیدی تجربه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت 12 هزار فرصت شغلی در فارس

ظرفیت 12 هزار فرصت شغلی در فارس