مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-20بين الملل

مالزی پهلو گرفتن کشتی های رژیم صهیونیستی در بنادرش را ممنوع کرد


مالزی در واکنش به حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و محکومیت آن و نیز اعلام حمایت خود از مردم فلسطین، پهلو گرفتن و بارگیری کشتی های این رژیم در بنادرش را ممنوع اعلام کرد.

- مالزی در واکنش به حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و محکومیت آن و نیز اعلام حمایت خود از مردم فلسطین، پهلو گرفتن و بارگیری کشتی های این رژیم در بنادرش را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت مالزی امروز چهارشنبه اعلام کرد که تصمیم گرفته به کشتی های رژیم صهیونیستی و نیز کشتی هایی که پرچم این رژیم را دارند، اجازه پهلوگیری در بنادرش را ندهد.

همچنین دولت کوالالامپور بارگیری کالا در بنادر خود را برای تمامی کشتی هایی که در حال حرکت به سمت اراضی اشغالی هستند، ممنوع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری المیادین، انور ابراهیم، نخست وزیر مالزی در بیانیه ای با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، اظهار کرد: این ممنوعیت پاسخی به اقدامات اسراییل در نقض اصول انسانی و قوانین بین المللی است.

نخست وزیر مالزی در ادامه گفت: کابینه اطمینان دارد این تصمیم هرگز بر فعالیت های تجاری مالزی تاثیر نخواهد گذاشت.

انور ابراهیم پیشتر در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن ابراز همبستگی با ملت فلسطین و غزه در عملیات طوفان الاقصی تاکید کرد، مالزی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالزی پهلو گرفتن کشتی های رژیم صهیونیستی در بنادرش را ممنوع کرد

مالزی پهلو گرفتن کشتی های رژیم صهیونیستی در بنادرش را ممنوع کرد