مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:352023-12-06حوادث

ماجرای باند مخوف جغدهای شبگرد!


اعضای باند مخوف معروف به جغدهای شبگرد که از رانندگان مسافربر زورگیری می کردند در حالی با هوشیاری نیروهای گشت کلانتری معراج مشهد دستگیر شدند که تاکنون به چندین فقره سرقت های دلهره آور در تاریکی شب اعتراف کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، عقربه های ساعت بامداد دهم آذر را پشت سر می گذاشتند که راننده تاکسی اینترنتی به سمت میدان معراج مشهد حرکت کرد تا مسافری را سوار کند که لحظاتی قبل به مقصد کوشک مهدی تقاضای خودرو کرده بود.

وقتی راننده 32 ساله، خودروی پراید را مقابل مسافرانش متوقف کرد با دو جوانی روبه رو شد که یکی از آن ها در صندلی جلو جا گرفت و دیگری نیز در صندلی عقب نشست.

درهمین حال مسافر 18 ساله از راننده خواست مسیر حرکت خود را از منطقه معروف به نوده ادامه دهد تا یکی از دوستانشان نیز سوار شود که در آن مسیر منتظر ایستاده است.

راننده پراید هم بنا به درخواست مسافر جوان به طرف توس 65 به راه افتاد تا به انتهای کوی نجف رسید، اما در حالی که بیابان های تاریک و جاده ای خاکی را مقابل خود می دید از مسافر دیگری خبری نبود! او با نگرانی خاصی سرعت خودرو را کاهش داد و با تعجب از مسافرانش پرسید این جا دیگر آخر شهر است پس دوست شما .

اما با دیدن قمه ای ترسناک که زیر گلویش قرار گرفت دیگر نتوانست بقیه جمله را به زبان آورد! حالا دو قمه برنده راننده جوان پرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای باند مخوف جغدهای شبگرد!

ماجرای باند مخوف جغدهای شبگرد!