مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-06اقتصادي

حکم ابربدهکار بانکی اجرا شد/ 15 سال حبس برای محمد رستمی صفا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه با اقدام اجرای احکام دادسرای تهران، حکم حبس محمد رستمی صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی صفا، - محمد رستمی صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی جهت اجرای حکم 15 سال حبس، راهی زندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه با اقدام اجرای احکام دادسرای تهران، حکم حبس محمد رستمی صفا، متهم اصلی پرونده گروه رستمی صفا، ابربدهکار بخش غیردولتی که در سال های 1382 تا 1392 با تشکیل شرکت های متعدد، تسهیلات ارزی و ریالی کلانی را برای تولید و واردات از بانک های پارسیان، ملی، سپه، توسعه صادرات و تجارت دریافت و بخش عمده این تسهیلات را به خارج از کشور منتقل کرده بود، اجرا شد.

محمد رستمی صفا به دلیل عدم بازپرداخت تسهیلات در مهلت مقرر و عدم بازپرداخت بدهی بعد از اقدامات حقوقی طلبکاران و به دلیل انجام تخلفات متعدد، با شکایت بانک های شاکی از سال 1399 تحت تعقیب کیفری قرار گرفت.

روند رسیدگی به پرونده گروه رستمی صفا گروه رستمی صفا با مدیریت محمد رستمی صفا با همراهی بستگان و نزدیکان خود و از طریق انجام تخلفات متعدد، توانسته بود در دهه 80 تسهیلات و اعتبارات کلان ریالی و ارزی از سیستم بانکی کشور یعنی پنج بانک: پارسیان، تجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم ابربدهکار بانکی اجرا شد/ 15 سال حبس برای محمد رستمی صفا

حکم ابربدهکار بانکی اجرا شد/ 15 سال حبس برای محمد رستمی صفا