مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-10سياسي

تقاطع چهارسطحی آزادگان مشهد به بهره برداری نهایی رسید


امروز یکی از روزهای خوب ما مشهدی ها است که یکی از پروژه های بزرگ عمرانی به بهره برداری نهایی می رسد و تحویل مردم می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: امروز یکی از روزهای خوب ما مشهدی ها است که یکی از پروژه های بزرگ عمرانی به بهره برداری نهایی می رسد و تحویل مردم می شود.

محمدرضا قلندر شریف امروز 19 آذرماه، در مراسم بهره برداری نهایی از تقاطع چهارسطحی آزادگان که در سالن اجتماعات نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای غزه اظهار کرد: اضمحلال و نابودی رژیم منحوس، کودک کش و نسل کش صهیونیستی نزدیک است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از روزهای خوب ما مشهدی ها است، عنوان کرد: امروز یکی از پروژه های بزرگ عمرانی به بهره برداری نهایی می رسد و تحویل مردم می شود.

نکته اساسی این پروژه که ما را بر این داشته پروژه های دیگر را با قرارگاه خاتم ادامه دهیم، روش اجرای آن به روش سگمنتال است که در زمان اجرای پروژه ترافیک جریان داشت و مزاحمتی برای مردم در حوزه حمل ونقل ایجاد نمی کرد.

شهردار مشهد افزود: مشابه این پروژه ها را در آینده خواهیم داشت.

چند روز آینده عملیات اجرایی سطح سوم میدان فهمیده که چپ گرد بوده و سطح سوم تقاطع میدان خیام توسط قرارگاه خاتم عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع چهارسطحی آزادگان مشهد به بهره برداری نهایی رسید

تقاطع چهارسطحی آزادگان مشهد به بهره برداری نهایی رسید