مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-20پزشكي

علائم آنفلوآنزا تا چه زمانی ادامه دارد؟


رییس بخش ICU بیمارستان مسیح دانشوری گفت: مطالعات نشان می دهد که علائم آنفلوآنزا می تواند هفته ها و ماه ها ادامه پیدا کند و علائم آن نسبت به سویه های گذشته طولانی تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمدرضا هاشمیان فوق تخصص ICU و رییس بخش ICU بیمارستان مسیح دانشوری در برنامه صبح و گفتگو درباره شیوع آنفولانزا اظهار کرد: امروز خطری که دیده می شود به علت کاهش ایمنی و شیوع آنفولانزا در کشور های دنیاست.

وی به مرگ صد ها پرنده در برزیل به دلیل آنفولانزای پرندگان و آنفولانزای خوکی در اروپا اشاره کرد و افزود: اگرچه نمی توان پیش بینی کرد که آنفولانزا تا دو هفته دیگر و یا یک ماه دیگر اوج می گیرد یا نه اما مسلماً آنفولانزا افزایش پیدا کرده و افزایش بیشتری پیدا خواهد کرد.

رییس بخش ICU بیمارستان مسیح دانشوری با تأکید بر اینکه هنوز هم برای تزریق واکسن آنفولانزا دیر نشده است گفت: ای کاش افراد پرریسک رایگان واکسیناسیون می شدند.

هاشمیان عنوان کرد: ما در حال حاضر آمار دقیقی از تعداد مبتلایان به بیماری آنفولانزا و افراد بستری در بخش های ICU بیمارستان های خصوصی و دولتی نداریم اما به وضوح شاهد درد کشیدن افراد مسن و دارای پرریسک در این بخش هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم آنفلوآنزا تا چه زمانی ادامه دارد؟

علائم آنفلوآنزا تا چه زمانی ادامه دارد؟