مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-13سياسي

المشاط از مواضع ارتش یمن و گروه های مقاومت در لبنان و فلسطین تقدیر کرد


رییس شورای عالی سیاسی یمن از دستاوردهای نیروهای مسلح این کشور در دفاع از فلسطین و کمک به غزه و نیز گروه های مقاومت فلسطینی و گروه های مقاومت در لبنان تقدیر کرد.

- رییس شورای عالی سیاسی یمن از دستاوردهای نیروهای مسلح این کشور در دفاع از فلسطین و کمک به غزه و نیز گروه های مقاومت فلسطینی و گروه های مقاومت در لبنان تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی المشاط، رییس شورای عالی سیاسی یمن ضمن تقدیر از مواضع نیروهای مسلح و ارتش یمن که در کنار گروه های فلسطینی و مقاومت اسلامی در لبنان در حال مبارزه هستند، در پیامی خطاب به آنها اظهار کرد: ما و شما باید در برابر چالش های بزرگ موجود، خطرهای قریب الوقوع و تنش خطرناک و علنی دشمن صهیونیستی با اعتماد به یاری خداوند، تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به دشمن انجام داده و سطح آمادگی خود را جهت مقابله با تمامی احتمال ها ارتقا دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری المیادین، المشاط در ادامه نیز تاکید کرد: دفاع از فلسطین و قدس و کمک به غزه در این جنگ بزرگ و شرایط سخت در واقع دفاع از یمن و امت اسلامی و تمام بشریت است، ما باید خداوند را شاکر باشیم که به ما توفیق داد این موضعگیری عالی در یاری مستضعفان را اتخاذ کنیم.

همچنین رییس شورای عالی سیاسی یمن در پیام خود خطاب به نیروهای مسلح یمنی گفت: امت اسلامی در جنگ خود با دشمن آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المشاط از مواضع ارتش یمن و گروه های مقاومت در لبنان و فلسطین تقدیر کرد

المشاط از مواضع ارتش یمن و گروه های مقاومت در لبنان و فلسطین تقدیر کرد