مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-11اقتصادي

بیش از 300 هزار تُن گندم امسال به استان اصفهان وارد شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: امسال بیش از 300 هزار تن گندم خارجی و داخلی خریداری و به استان اصفهان وارد شده است.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: امسال بیش از 300 هزار تن گندم خارجی و داخلی خریداری و به استان اصفهان وارد شده است.

محسن ضیایی، امروز (دوشنبه20 آذر) در نشست مشترک کارگروه آرد و نان استان اصفهان و تیران و کرون در محل فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: نان به عنوان کالای مهم و ضروری خانوارها مورد توجه مسئولان اقتصادی قرار دارد که بر تأمین و کیفیت آن نظارت و برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به خرید و ورود بیش از 300 هزار تن گندم در سال جاری برای استان اصفهان، افزود: این اقدام برای پیش بینی آینده و تأمین مایحتاج نان شهرستان ها مؤثر بوده و بر اساس برنامه مشخص توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان با بیان اینکه خرید گندم در ماه های آینده نیز انجام می شود، تصریح کرد: 156 هزار تن از گندم خریداری شده برای این استان خارجی بوده و مابقی از دیگر استان های کشور وارد شد.

وی یادآور شد: با توجه به سرانه جمعیتی اصفهان و همچنین صنایع فعال نیازمند آرد، تنها به میزان آرد تولیدی استان نمی توان اکتفا کرد بلکه باید به خریدهای خارجی و دیگر شهرهای کشور نیز توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 300 هزار تُن گندم امسال به استان اصفهان وارد شد

بیش از 300 هزار تُن گندم امسال به استان اصفهان وارد شد