مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-19سياسي

میرتاج الدینی: دریاچه ارومیه به شرایط بحرانی و سخت رسیده است


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط بحرانی دریاچه ارومیه، بیان کرد: دریاچه ارومیه ششمین دریاچه شور جهان است اما به یک شرایط سخت و بحرانی رسیده است و از پریشان حالی به شرایط بحرانی افتاده است کما اینکه دریاچه پریشان کازرون هم چنین وضعیتی دارد.

- یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط بحرانی دریاچه ارومیه، بیان کرد: دریاچه ارومیه ششمین دریاچه شور جهان است اما به یک شرایط سخت و بحرانی رسیده است و از پریشان حالی به شرایط بحرانی افتاده است کما اینکه دریاچه پریشان کازرون هم چنین وضعیتی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 28 آذر 1403 صحن مجلس در نطق میان دستور خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه گفت: جهانیان بدانند در این جنایات رژیم صهیونیستی 104 مسجد و از جمله مسجد تاریخی العمدی که مربوط به ایام و قرون وسطی است، خراب شده است، همچنین 3 کلیسای تاریخی را هم ویران کردند.

وی افزود: رزمندگان دلاور غزه، گردان های قسام، حزب الله لبنان و انصارالله یمن همه به کمک این عزیزان آمده اند، دستشان مریزاد و دعا می کنیم که هر چه زودتر پیروز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرتاج الدینی: دریاچه ارومیه به شرایط بحرانی و سخت رسیده است

میرتاج الدینی: دریاچه ارومیه به شرایط بحرانی و سخت رسیده است