مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-12اقتصادي

پروازهای برنامه ای بین ایران و عربستان در آینده نزدیک برقرار می شود


رییس سازمان هواپیمایی کشوری از برقراری پروازهای برنامه ای بین ایران و عربستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: پروازهای حج عمره به زودی توسط دو شرکت هواپیمایی داخلی آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد محمدی بخش ، امروز سه شنبه(21 آذر ماه) در نشست خبری گفت: صنعت هوایی کشور 4 راهبرد برای توسعه ناوگان فراهم کرده است و باید این راهبردها و دستاوردها در جایی مثل نمیاشگاه هوایی عرضه شود.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: برای مطرح کردن و ارائه دستاوردهای فناورانه، پیشرفت ها در حوزه پهپادها، توسعه ناوگان هوایی و ارتباط مستمر صنعت، دانش بنیان ها و مراکز آموزش عالی، برگزاری نمایشگاه های هوایی ضرورت دارد.

محمدی بخش گفت: در این راستا با برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه صنعت هوایی، از شرکت های خارجی و بین المللی برای حضور در نمایشگاه دعوت رسمی کرده ایم.

وی در پاسخ به سوال فارس مبنی بر حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه صنعت هوایی، گفت: 2000 قطعه مربوط به صنعت هوایی توسط دانش بنیان های داخلی طراحی و 300 هزار قطعه تولید شده است و این شرکت ها در نمایشگاه حضور دارند.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام روزهای 16 تا 19 اسفند 1402 در محل فرودگاه پیام برگزاری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای برنامه ای بین ایران و عربستان در آینده نزدیک برقرار می شود

پروازهای برنامه ای بین ایران و عربستان در آینده نزدیک برقرار می شود