مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 22:452023-12-20پزشكي

آیا آواز خواندن زیر دوش منجر به کاهش وزن می شود؟


اگر آرام آواز بخوانید، کالری زیادی نمی سوزانید بنابراین تصنیفی قدرتمند بسازید و متابولیسم خود را تقویت کنید! تصور می شود که خواننده های اپرا بیشترین کالری را می سوزانند، - اگر آرام آواز بخوانید، کالری زیادی نمی سوزانید بنابراین تصنیفی قدرتمند بسازید و متابولیسم خود را تقویت کنید! تصور می شود که خواننده های اپرا بیشترین کالری را می سوزانند، زیرا این مورد سخت ترین شکل آواز است و به بیشترین نفس کشیدن و بهترین استقامت نیاز دارد.

نیویورک تایمز در تحقیقی نشان می دهد که آیا آواز خواندن زیر دوش منجر به کاهش وزن می شود یا نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ برای برخی از ما، آرامش و حریم خصوصی خانه هایمان، بهترین ترکیب برای برجسته کردن بازیگران درونی مان است.

وقتی با صدای بلند در حمام آواز می خوانیم احساس بی خیالی و شادی می کنیم و آواز خواندن در زیر دوش هیجان بسیار خاصی دارد به این دلیل که پرده های حمام کشیده شده اند، بخار، صابون و آب گرم با شما همراه شدند و آکوستیک برای آواز خواندن کاملا مناسب است.

به نظر می رسد دلیل بزرگ دیگری نیز وجود دارد که چرا آهنگ های مورد علاقه خود را زیر دوش می خوانیم؛ ما در حال سوزاندن کالری هستیم و به طور دقیق تر، طبق گفته موسسه آواز لندن، با آواز خواندن می توان حدود 136 کالری در یک ساعت بسوزانیم، اگرچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا آواز خواندن زیر دوش منجر به کاهش وزن می شود؟

آیا آواز خواندن زیر دوش منجر به کاهش وزن می شود؟