مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-21اجتماعي

طرح طبیعت گردی آشوراده با مدل مشارکت عمومی_خصوصی عملیاتی می شود


مدیر عامل صندوق ملی محیط زیست گفت: طرح طبیعت گردی آشوراده با هدف مدیریت پناهگاه حیات وحش میانکاله در پهنه تفرج و با مدل مشارکت عمومی_خصوصی برای اولین بار در استان گلستان عملیاتی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، سجاد انجم شعاع با اشاره به اینکه این مدل مدیریت می تواند نمونه موفقی از مدیریت مناطق تحت حفاظت با مشارکت مردم و بخش خصوصی باشد، اظهار داشت: این ابتکار عمل و دستور صریح ریاست محترم جمهور بود که در آن به اجرای طرح طبیعت گردی آشورداه با رعایت قوانین و مقررات و الزامات زیست محیطی تاکید شده بود.

وی افزود: تسهیل دسترسی به جزیره آشوراده، تعیین مستثنیات آشوراده، بازنگری طرح هادی روستای آشوراده با هدف توسعه طبیعتگردی از جمله اقداماتی است که در این منطقه و با اخذ مصوبه کمیته ملی طبیعتگردی انجام گرفته است.

مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست با اشاره به اینکه این طرح به تایید شورای عالی شهرسازی و معماری نیز رسیده است، تاکید کرد: این طرح همچنین مصوبه شورای اقتصاد را نیز دارد و تشریفات قانونی انتخاب سرمایه گذار و همچنین صدور موافقات های اصولی توسط دستگاه در این طرح انجام گرفته است.

انجم شعاع تاکید کرد: این طرح نقشه های اجرایی و مدل سرمایه گذاری دارد و در این راستا شرکت پروژه طبیعتگردی آشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح طبیعت گردی آشوراده با مدل مشارکت عمومی_خصوصی عملیاتی می شود

طرح طبیعت گردی آشوراده با مدل مشارکت عمومی_خصوصی عملیاتی می شود