مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 20:202023-11-28سياسي

همه باید برای ارتقا پایه بودجه سال آینده کرمانشاه تلاش کنیم


استاندار کرمانشاه از همه مدیران استان خواست، برای ارتقا پایه بودجه سال آینده استان تلاش کنند.

- همه باید برای ارتقا "پایه بودجه" سال آینده کرمانشاه تلاش کنیم ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از همه مدیران استان خواست، برای ارتقا پایه بودجه سال آینده استان تلاش کنند.

محمد طیب صحرایی در جلسه امروز (7 آذر) شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه برای اداره عالمانه استان باید مصوبات شورای برنامه ریزی بر پایه مستندات محکم باشد، گفت: هر چه حساسیت و بررسی در خصوص این مصوبات بیشتر شود، قطعا نتایج بهتری خواهد داشت.

وی با اشاره به مهلت باقی مانده تا تقدیم لایحه بودجه 1403 و تصویب آن در مجلس، گفت: از فرصت باقی مانده تا تصویب بودجه سال آینده باید برای ارتقا پایه بودجه استان استفاده کنیم.

صحرایی گفت: اگر پایه بودجه استان ارتقا پیدا نکند یا ردیف هایی که باید در بودجه باشد و حالا نیست، در بودجه نیاید، تلاش مدیران استان به آن نتیجه مطلوب که باید نمی رسد.

حسن نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه هم در این جلسه با اشاره به سفر هیات دولت به استان گفت: در این سفر بیش از 18 هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب شد که سهم سازمان برنامه و بودجه از این میزان تامین 7500 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید برای ارتقا پایه بودجه سال آینده کرمانشاه تلاش کنیم

همه باید برای ارتقا پایه بودجه سال آینده کرمانشاه تلاش کنیم