مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 19:202023-11-28فرهنگي

چرا ممیزی سریال های نمایش خانگی باید از تلویزیون کمتر باشد؟


ایرج محمدی، از تهیه کنندگان باسابقه تلویزیون با تاکید بر اینکه اعضای شورای مجوز ساترا از برجسته ترین افراد فرهنگی هنری کشور هستند که هرکدام نیم قرن سابقه دارند، - ایرج محمدی، از تهیه کنندگان باسابقه تلویزیون با تاکید بر اینکه اعضای شورای مجوز ساترا از برجسته ترین افراد فرهنگی هنری کشور هستند که هرکدام نیم قرن سابقه دارند، درباره صدور مجوزها در این سکو و مراحلی که باید طی شود به ذکر نکاتی پرداخت.

محمدی که به تازگی مجوز سریال نمایش خانگی بی همتا (فصل دوم مانکن) برای پخش از سکوی جدید زینما را گرفته است، در گفت وگویی با ایسنا درباره فرآیند صدور مجوز تولید و انتشار این سریال، گفت: من تاکنون در دو جلسه شورای صدور مجوز ساترا حضور داشته ام.

نکته مهمی که در این جلسات دیده می شود تبادل افکار و نظرات و تعامل خوب اعضای شورای صدور مجوز تولید و انتشار ساترا با تهیه کنندگان و کارگردانان و نویسندگان است.

وی اظهار کرد: با توجه به سابقه ای که در صنعت فیلم سازی و سینما دارم، بدون هرگونه چاپلوسی یا نفعی باید بگویم این دو جلسه که در ساترا حضور داشته ام از جمله بهترین جلساتی بوده که تاکنون در آن شرکت کرده ام زیرا در این جلسات بحث های بسیار خوبی در خصوص مضمون و موضوع طرح ها و سریال های تولیدشده برای نمایش در شبکه نمایش خانگی می شود که از نظر من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ممیزی سریال های نمایش خانگی باید از تلویزیون کمتر باشد؟

چرا ممیزی سریال های نمایش خانگی باید از تلویزیون کمتر باشد؟