مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-04دانش

پژوهش و فناوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم هستند


حوزه های پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم بوده و با سرحوله قراردادن پژوهش می توان بر مسوولیت های جامعه غلبه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرزاده پیش از ظهر امروز در اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در تالار مولوی دانشگاه کردستان داشت: تعمیق در پژوهش باعث می شود اقدامات پربارتر انجام شود و نشان می دهد که زمان شناسی مهم است.

  رییس دانشگاه کردستان با تاکید براینکه صحنه تجلیل از پژوهشگران باید صحنه ای بانشاط و پرازدحام باشد، گفت: تجلیل از پژوهشگران باید پربارتر و پرنگ تر و با عشق و علاقه خاصی برگزار شود.

وی حوزه های پژوهش و فناوری را پیشران رشد تولید و مهار تورم دانست و افزود: پژوهش، خالق موجودهای جدید است و اهداف برنامه ای را با ضریب اطمینان بیشتری تحقق می بخشد.

قادرزاده خاطرنشان کرد: بر مسوولیت های جامعه غلبه نم شود مگر اینکه پژوهش را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم.

رییس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه در استان بیش از 43 هزار دانشجو و بیش از 3 هزار هییت علمی و مدرس وجود دارد، تصریح کرد: این عزیزان باید پژوهش را به عنوان اولویت در زندگی کاری و شخصی خود قرار دهند و مسلما با این اقدام بر مسئله بیکاری منابع که یکی از آنها نیروی انسانی است، غلبه خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش و فناوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم هستند

پژوهش و فناوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم هستند