مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-03اجتماعي

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی


تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی امروز، 12 آذر در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان منعقد شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی امروز، 12 آذر در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری میان جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری استان، امروز 12 آذر در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان با حضور سیدمحمدحسین سیدکاشی رییس جهاددانشگاهی و محمدحسن مجیدی، رییس پارک علم و فناوری استان امضا شد.

همکاری مشترک پارک و جهاد در تبادل اطلاعات و امکانات، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های علمی و فنی، پژوهشی، آموزشی فناوری، ترویجی و قانونی طرفین تفاهم نامه در جهت حمایت از فناوران و صاحبان ایده از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

فراهم نمودن امکان استفاده شرکت های پارک از امکانات و توانمندی های جهاد دانشگاهی، ارائه خدمات داوری طرح ها و ایده های واحدها و شرکت های متقاضی عضویت در پارک و مراکز رشد وابسته به پارک، استفاده پارک از ظرفیت های فیزیکی جهاد دانشگاهی (آزمایشگاه ها و .

)، همکاری لازم در خصوص برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی و همایش ها و سمینارهای تخصصی مرتبط، برقراری امکان استفاده از ظرفیت ها، امکانات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی