مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 08:552023-12-11اقتصادي

معامله حدود هزار تن گل زعفران طی 50 روز در تربت حیدریه


رییس کمیسیون خدمات شهری وحمل ونقل شورای اسلامی تربت حیدریه گفت : در مدت نزدیک به 50 روز بالغ بر هزار تن گل زعفران در بازار موسمی گل زعفران تربت حیدریه معامله شد.

- سید جمال یوسف زاده ، رییس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار فارس تربت حیدریه اظهار کرد: بازار از دوم آبان امسال فعالیت خود را در قالب 71 غرفه آغاز و به طور متوسط هر غرفه روزی 500 کیلوگرم گل زعفران در آن معامله شد.

وی گفت: بیشترین ورودی گل زعفران در این بازار از شهرهای مشهد، نیشابور، شادمهر، خواف و رشتخوار واقع در خراسان رضوی، فاروج واقع در خراسان شمالی و نیز سرایان و قائنات واقع در خراسان جنوبی بود.

یوسف زاده تاکید کرد: از مجموع 71 غرفه پیش بینی شده در بازار موسمی گل زعفران، معاملات در 50 غرفه انجام می شود و میانگین خرید در هر غرفه به طور میانگین روزانه حدود 500 کیلوگرم است.

وی بیان کرد:در کنار رتبه نخست تولید زعفران جهان در عین حال کیفیت زعفران منطقه تربت حیدریه موجب شده این بازار به محلی معتبر و ملی تبدیل شود.

  رییس کمیسیون خدمات شهری وحمل و نقل شورای اسلامی تربت حیدریه تصریح کرد: لذا بسیاری از استان ها برای آنکه زعفران با کیفیت پایین خودرا با قیمت بالاتری عرضه کنند به نام زعفران تربت حیدریه در این بازار موسمی عرضه وبه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله حدود هزار تن گل زعفران طی 50 روز در تربت حیدریه

معامله حدود هزار تن گل زعفران طی 50 روز در تربت حیدریه