مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-15سياسي

حضور هوشمندانه در انتخابات تیری بر قلب استکبار است


امام جمعه موقت بیرجند بر حضور هوشمندانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: امروز رای مردم تیری بر قلب استکبار جهانی و لبیک و حضوری عملی برای انتخاب صحیح است.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند بر حضور هوشمندانه در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: امروز رای مردم تیری بر قلب استکبار جهانی و لبیک و حضوری عملی برای انتخاب صحیح است.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی ، امروز 24 آذر در خطبه های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع المهدی(عج) اقامه شد، افزود: با بصیرت و دقت در انتخابات شرکت کنید چون ملت ما گاهی مارهای خوش خط و خال را بر خود مسلط کرده که اقتصاد و فرهنگ این ملت آسیب زدند.

وی گفت: اشخاصی که اگر امروز هم بخواهیم با بچه ها و همان اهل تفکر می توان مجسمه درست کرد، اگر مملکت را به اهل تفکر سپردیم امروز خادمان شما بیش از 6 هزار کارخانه را احیا یا مجدد به تولید بازگرداندند.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: امروز مجاهدت ها، تلاش ها، علما، شهدا، دغدغه مندان بشر را به سمتی برده که دارد از خسران بزرگ و مبین توبه می کند و متوجه می شود چه بالای بزرگی سر وی آمده است.

وی اظهار کرد: امروز بشر در عمل دارد به فاطمه زهرا(س) لیبک می گوید، کسانی که فرهنگ زور و تزویر غرب و صهیونیست آنها را در یک عمق زیادی از جهل فرو برده بود ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هوشمندانه در انتخابات تیری بر قلب استکبار است

حضور هوشمندانه در انتخابات تیری بر قلب استکبار است