مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-27سياسي

ایمن سازی محورهای در دست احداث آذربایجان غربی بررسی می شود


رییس اداره نظارت بر ساخت راه های اصلی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: روند ایمن سازی محورهای در دست احداث آذربایجان غربی به صورت منظم و دوره ای در حال انجام است تا مانعی در اجرای پروژه های در دست ساخت به وجود نیاید.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره نظارت بر ساخت راه های اصلی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: روند ایمن سازی محورهای در دست احداث آذربایجان غربی به صورت منظم و دوره ای در حال انجام است تا مانعی در اجرای پروژه های در دست ساخت به وجود نیاید.

سعید اسدی 6 آذرماه در بازرسی از پروژه های در دست اجرای این اداره کل در آذربایجان غربی، بیان کرد: این بازدیدها با حضور فرمانده پاسگاه پلیس راه محور مربوطه، رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان، رییس راهداری و حمل ونقل شهرستان و پیمانکاران مرتبط انجام می گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 40 کارگاه راهسازی آذربایجان غربی در حال فعالیت بوده و احداث محورهای ارتباطی در 470 کیلومتر از محورهای استان در دست اقدام است.

رییس اداره نظارت بر ساخت راه های اصلی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: نصب علائم و تابلوهای ایمنی راهسازی در محل کارگاه و از ابتدا تا انتهای پروژه های راهسازی در اولویت بوده و این روند در کارگاه های راهسازی سطح استان اجرایی می شود تا از بروز حوادث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی محورهای در دست احداث آذربایجان غربی بررسی می شود

ایمن سازی محورهای در دست احداث آذربایجان غربی بررسی می شود