مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 07:502023-11-27سياسي

دستگاه های اجرایی امید ایجاد شده در دل مردم را تقویت کنند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه سه مولفه امید، اعتماد و رضایت مردم به دستگاه های اجرایی استان که در راس آن استانداری با نگاه حاکمیتی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه سه مولفه امید، اعتماد و رضایت مردم به دستگاه های اجرایی استان که در راس آن استانداری با نگاه حاکمیتی، اجرایی و نظارتی قرار دارد، طی یک سال گذشته ارتقا یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا شریفی شامگاه یکشنبه 5 آذر در نشست طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر که در محل سالن ولایت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: باید تمام ارکان دستگاه های اجرایی اعم از فرمانداری ها، بخشداری ها و استانداری امید ایجاد شده در دل مردم را تقویت کنند.

وی با بیان اینکه جغرافیای فرهنگی استان سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب متنوع است، افزود: این استان در حین تنوع و تکثر فرهنگی، مذهبی و قومی؛ انسجام قابل قبولی دارد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تصریح کرد: ما بایستی بدانیم در چه جامعه ای زیست می کنیم، بر چه فرهنگی حکمرانی داریم تا بتوانیم هزینه های حکمرانی در حوزه های مختلفی که در آن مبتلا هستیم را به حداقل برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی امید ایجاد شده در دل مردم را تقویت کنند

دستگاه های اجرایی امید ایجاد شده در دل مردم را تقویت کنند