مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-29اجتماعي

تالاب هفت برم فارس پاک سازی شد


رییس اداره محیط زیست شهرستان شیراز از پاکسازی و جمع آوری زباله و فرهنگ سازی مدیریت پسماند در تالاب هفت برم با همکاری انجمن ها، دوستداران محیط زیست، - ایسنا/فارس رییس اداره محیط زیست شهرستان شیراز از پاکسازی و جمع آوری زباله و فرهنگ سازی مدیریت پسماند در تالاب هفت برم با همکاری انجمن ها، دوستداران محیط زیست، دهیاران و اداره محیط زیست شیراز خبر داد.

کامران اسلاملو امروز، 8 آذرماه از توزیع کیسه زباله و فرهنگ سازی مدیریت پسماند در این شهرستان خبر داد و گفت: با هدف حفظ محیط زیست و فرهنگ سازی محیط زیست برنامه هایی در شهرستان شیراز و در محدوده تالاب هفت برم اجرا شد.

وی با بیان اینکه این برنامه ها با همکاری انجمن ها، دوستداران محیط زیست، شورا و دهیاران روستاهای بخش مرکزی و اداره محیط زیست شیراز برگزار شده است، افزود: اجرای برنامه های فرهنگی مورد استقبال شهروندان و همه افرادی قرار می گیرد که دغدغه حفظ محیط زیست دارند.

رییس اداره محیط زیست شهرستان شیراز ادامه داد: اجرای برنامه های توزیع کیسه زباله در بین مردم و همچنین اجرای برنامه پاکسازی پسماند حرایم تالاب هفت برم توسط عامه مردم و تشکل های مردمی انجام گرفت.

اسلاملو اظهار کرد: جمع آوری زباله های شهری یکی از ضروریات مدیریت شهری محسوب می شود و عملیات اجرایی صحیح و مناسب آن می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب هفت برم فارس پاک سازی شد

تالاب هفت برم فارس پاک سازی شد