مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-18سياسي

افتتاح اولین کلینیک درمان زخم در کشور


اولین کلینیک درمان زخم کشور به کمک فناوری پلاسمای سرد در بیمارستان شهید مفتح ورامین با همکاری شرکت دانش بنیان توسعه فناوری پلاسما با حضور رییس سازمان انرژی اتمی کشور افتتاح شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی، امروز دوشنبه 27 آذرماه، در حاشیه آیین افتتاح اولین کلینیک زخم کشور در بیمارستان شهیدمفتح ورامین راه اندازی این گونه مراکز و به کارگیری فناوری پلاسما در راستای کاهش درد و رنج مردم را اقدامی ستودنی خواند و گفت: وعده مقام معظم رهبری به کارگیری فناوری هسته ای در زندگی مردم بود و مطالعات نتیجه گرا در سازمان انرژی اتمی، منجر به افتتاح این قبیل مراکز شده است.

وی با بیان اینکه فناوری پلاسمای سرد دریای بی کران تاثیر در بهبود زندگی مردم است، ادامه داد: حوزه درمان یکی از حوزه های کاربرد این علم است و نقش آن در صنعت و محیط زیست نیز بی بدیل خواهد بود.

وی عنوان کرد: پلاسمای سرد تاکنون در پنج محور به توسعه فناوری کمک کرده که یکی از آن ها در حوزه درمانی و بهبود زخم است.

 اسلامی تصریح کرد: امروز اولین مرکز درمان زخم به کمک فناوری پلاسما در بیمارستان شهید مفتح ورامین افتتاح شد و این آمادگی وجود دارد تا این فناوری را در سایر مراکز درمانی سراسر کشور راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اولین کلینیک درمان زخم در کشور

افتتاح اولین کلینیک درمان زخم در کشور