مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-06دانش

تجربه کردن در دنیای فیزیکی برای جوان امروز به حاشیه رفته است


ما مسئولین دانشگاه و برنامه ریزان نتواستیم خود را با آن سرعتی که نسل جوان به سمت دنیای مجازی حرکت کرد هماهنگ کنیم و می توان گفت همین عدم پویایی و عدم تمایل به حضور در عرصه های مختلف در نسل جوان به این دلیل است که تجربه کردن در .

- ایسنا/قم رییس دانشگاه صنعتی قم، گفت: ما مسئولین دانشگاه و برنامه ریزان نتواستیم خود را با آن سرعتی که نسل جوان به سمت دنیای مجازی حرکت کرد هماهنگ کنیم و می توان گفت همین عدم پویایی و عدم تمایل به حضور در عرصه های مختلف در نسل جوان به این دلیل است که تجربه کردن در دنیای فیزیکی برای جوان امروز به حاشیه رفته است.

جلال رضایی نور، رییس دانشگاه صنعتی قم به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: رفتار و تعاملات انسانی یک پدیده داینامیک و پویا است از طرفی با توجه به دنیای متاورس و هوش مصنوعی؛ طبیعی است که باید انتظار داشته باشیم که رفتار و تعاملات جوان امروز با نسل گذشته متفاوت باشد، لذا ما باید برنامه ریزی و سیاست گذاری ها را متناسب با شرایط امروز جامعه تنظیم کنیم در عین حالی که نباید اصول و خطوط قرمزمان را نادیده بگیریم.

رییس دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: انسان پیچیده ترین موجود عالم خلقت در جهان هستی است و این موجود پیچیده تا چندی قبل فقط در دنیای فیزیکی و تعاملات فیزیکی شناخته می شد اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه کردن در دنیای فیزیکی برای جوان امروز به حاشیه رفته است

تجربه کردن در دنیای فیزیکی برای جوان امروز به حاشیه رفته است