مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:252023-12-12ورزشي

نیاز 290 میلیاردی برای تکمیل 43 پروژه ورزشی نیمه کاره در مازندران


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به نیمه کاره بودن 43 پروژه ورزشی در مازندران، گفت: برای تکمیل و بهره برداری این امکان ورزشی 290 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی رجبی دوشنبه شب در دیدار با رؤسای هیأت های ورزشی که در محل اداره ورزش و جوانان اسن شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مازندران از استان های شاخص در ورزش قهرمانی و همگانی است و در این بین شهرستان آمل با ورزشکاران شاخص خود در هر دوره مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک سهم زیادی در مدال آوری دارد.

وی با اشاره به کسب مدال های طلا و نقره توسط ورزشکاران آملی در مسابقات گذشته جهانی و رقابت های آسیایی هانگژو، افزود: مازندران زیرساخت خوبی در زمینه ورزش دارد هرچند با حجم بالای استقبال از ورزش، تقاضا با زیرساخت ها همخوانی ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: شهرستان آمل امسال به اندازه مدال چهار استان کشور مدال آوری داشت پس لازم است تا شرایط زیرساختی و تمرینی برای درخشش و مدال آوری بیشتر فراهم شود.

رجبی با اعلام کم بودن سرانه ورزشی در شهرستان آمل، خاطرنشان کرد: سرانه ورزشی در کشور به میزان یک متر و 20 سانتیمتر است که این سرانه در مازندران به یک متر و 30 سانتیمتر رسیده ولی در آمل سرانه فضای ورزشی 77 سانتیمتر است که این میزان به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز 290 میلیاردی برای تکمیل 43 پروژه ورزشی نیمه کاره در مازندران

نیاز 290 میلیاردی برای تکمیل 43 پروژه ورزشی نیمه کاره در مازندران