مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 12:402023-12-14اقتصادي

فروش آنلاین دارو ممنوع است


رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی گفت: ورود پلتفرم ها به عرضه دارو خطربزرگی است و دارو نباید در محلی جز داروخانه توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی جعفری نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در نشست خبری انجمن داروسازان خراسان رضوی اظهار کرد: کمبودهای دارویی همچنان موجود است.

وی با اشاره به تصویب قیمت شیرخشک در داروخانه ها به قیمت 70 تا 80 هزار تومان افزود: شیر خشک آزاد به قیمت 120 تا 130 هزار تومان به فروش می رسد اما مقرر شد در داروخانه ها به قیمت 70 تا 80 هزار تومان به فروش برسد و بیمه سلامت ما به تفاوت قیمت آن را به داروخانه ها پرداخت کند.

  رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی در ادامه با تاکید بر ممنوعیت فروش دارو در فضای مجازی، گفت: ورود پلت فرم ها به عرضه دارو خطربزرگی است زیرا سلامت مردم به خطر می افتد.

جعفری نژاد متذکر شد: شرایط باید به گونه ای مدیریت شود که داروی موردنیاز مردم در نزدیک ترین داروخانه در دسترس موجود باشد.

  وی با بیان اینکه قیمت دارو مصوب و ثابت است، اظهار کرد: تمام افرادی که در صنعت دارو فعالیت دارند موظف هستند دارو را به همین قیمت به فروش برسانند.

رییس انجمن داروسازان خراسان رضوی اضافه کرد: ورود کسب و کارهای مجازی به صنعت داروسازی مسائل بدی را به دنبال دارد و سلامت مردم به خطر می افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش آنلاین دارو ممنوع است

فروش آنلاین دارو ممنوع است