مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:002023-11-22بين الملل

آمریکا: همکاری روسیه و ایران علیه اسراییل/ واگنر در پی تسلیح حزب الله است


جان کربی در جریان یک جلسه توجیهی به خبرنگاران گفت: اطلاعات بیشتر ما نشان می دهد که گروه واگنر، به دستور دولت روسیه، در حال آماده سازی برای ارایه قابلیت دفاع هوایی به حزب الله یا ایران بوده است.

- جان کربی در جریان یک جلسه توجیهی به خبرنگاران گفت: اطلاعات بیشتر ما نشان می دهد که گروه واگنر، به دستور دولت روسیه، در حال آماده سازی برای ارایه قابلیت دفاع هوایی به حزب الله یا ایران بوده است.

مقامات آمریکایی مدعی شدند گروه شبه نظامی واگنر روسیه در پی تسلیح حزب الله لبنان و ایران با انواعی از سلاح های پدافندی روسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از وبگاه روزنامه تایمز اسراییل ، کاخ سفید مدعی شده اطلاعات جدید این کشور نشان می دهد که گروه روسی واگنر درصدد تسلیح حزب الله یا ایران است.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز سه شنبه گفت که ایالات متحده نشانه هایی از افزایش همکاری بین ایران و روسیه علیه اسراییل را شناسایی کرده است.

کربی در جریان یک جلسه توجیهی به خبرنگاران گفت: اطلاعات بیشتر ما نشان می دهد که گروه واگنر، به دستور دولت روسیه، در حال آماده سازی برای ارایه قابلیت دفاع هوایی به حزب الله یا ایران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: همکاری روسیه و ایران علیه اسراییل/ واگنر در پی تسلیح حزب الله است

آمریکا: همکاری روسیه و ایران علیه اسراییل/ واگنر در پی تسلیح حزب الله است