مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 15:202023-11-23سياسي

ضرورت تمکین به ضوابط قانونی در حوزه تغییر کاربری منابع طبیعی


رییس شورای عالی جنگل، مرتع و آبخیزداری کشور بر ضرورت تمکین به ضوابط قانونی و نظرات کارشناسی در ارتباط با تغییر کاربری ها در حوزه منابع طبیعی تاکید کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس شورای عالی جنگل، مرتع و آبخیزداری کشور بر ضرورت تمکین به ضوابط قانونی و نظرات کارشناسی در ارتباط با تغییر کاربری ها در حوزه منابع طبیعی تاکید کرد.

رسول اشرفی پور 2 آذر در مراسم اختتامیه چهارمین کنفرانس بین المللی و هفتمین کنفرانس ملی صیانت از منابع طبیعی و محیط زیست و پنجمین همایش ملی جنگل ایران در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور باید هر چه زودتر در ارتباط با طرح های جایگزین جنگل های هیرکانی وقت بگذارد، گفت: در حال حاضر از همکاری مراکز علمی و تحقیقاتی برخوردار هستیم و در آینده نیز در کارگروه های تخصصی سازمان این ارتباط بیش از پیش تقویت خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه جنگل ها نیاز به طرح دارند، افزود: با توجه به ارزش تاریخی جنگل های هیرکانی و نیازهای اقتصادی و اجتماعی، صیانت و حفاظت از آنها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

رییس شورای عالی منابع طبیعی و آبخیزداری کشور همچنین به ضرورت تمکین به ضوابط قانونی و نظرات کارشناسی در ارتباط با تغییر کاربری ها در حوزه منابع طبیعی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تمکین به ضوابط قانونی در حوزه تغییر کاربری منابع طبیعی

ضرورت تمکین به ضوابط قانونی در حوزه تغییر کاربری منابع طبیعی