مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-24فرهنگي

فطرت پاک هنرمندان در آثارشان هویدا است


هنرمندان در ارائه آثار خود از فطرت پاک درونی خود استفاده می کنند و این مهم در آثارشان هویدا است تا بتوانند آن را به زبان هنر به بقیه انتقال دهند.

- ایسنا/قم یک استاد هنرمند اظهار کرد: هنرمندان در ارائه آثار خود از فطرت پاک درونی خود استفاده می کنند و این مهم در آثارشان هویدا است تا بتوانند آن را به زبان هنر به بقیه انتقال دهند.

محمد مهدی نوری در حاشیه رویداد هنری بنت رسول الله خیمه بانوان هنرمند هیئتی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: این رویداد در رشته های هنری تصویرسازی، نقاشی، پوستر، حروف نگاری و نگارگری انجام شده است.

نوری با بیان اینکه این هنرمندان شهرهای تهران، اصفهان، قم و کاشان هستند و 30 نفر در این رویداد شرکت کردند، ادامه داد: این کارگاه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شده است که بیشتر آثار در زمینه تصویرسازی است و رشته های دیگر هم نیز حضور دارند.

استاد راهنمای کارگاه بنت رسول الله درباره اثربخشی این رویداد گفت: در این اتفاق هنرمندان کنار هم هستند و آثار یکدیگر را می بینند و تولیدات خود را در این برنامه ارائه می دهند و خود به خود باعث رشد و پیشرفت سطح هنری شان می شود.

نوری افزود: ضمن اینکه برخی از هنرمندان از تکنیک های استفاده می کنند که برای بقیه تازگی دارد و یادگیری این تکنیک ها در کنار تکنیک های آموخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فطرت پاک هنرمندان در آثارشان هویدا است

فطرت پاک هنرمندان در آثارشان هویدا است