مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:002023-11-26سياسي

سالانه 1000 پرستار از کشور خارج می شوند / معیشت پرستاران در مخاطره است


رییس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری استان اصفهان گفت: با تاکید بر اینکه حال حاضر معیشت پرستاران در مخاطره است و بسیاری از این افراد فاقد مسکن هستند و توانایی بازپرداخت وام با حقوق اندک خود را نیز ندارند.

- رییس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری استان اصفهان مطرح کرد؛ سالانه 1000 پرستار از کشور خارج می شوند / معیشت پرستاران در مخاطره است ایسنا/اصفهان رییس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری استان اصفهان گفت: با تاکید بر اینکه حال حاضر معیشت پرستاران در مخاطره است و بسیاری از این افراد فاقد مسکن هستند و توانایی بازپرداخت وام با حقوق اندک خود را نیز ندارند.

علیرضا فرقدانی در نشست خبری رییس هیئت مدیره سازمان نظام پرستاری اصفهان با اصحاب رسانه، درخصوص وضعیت جامعه پرستاران استان اصفهان، اظهار کرد: اکنون حدود 13 هزار پرستار در مراکز دولتی و غیردولتی استان اصفهان فعالیت دارند که 73 درصد پرستاران را بانوان و 27 درصد را پرستار آقا تشکیل می دهد، اما ما با کمبود در این حوزه مواجه هستیم و باید جذب و پذیرش نیروها افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه قشر پرستار به نسبت سایر کارمندان از امکانات رفاهی و تفریحی خاصی برخوردار نیستند، افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی، یکی از مشکلات بزرگ جامعه پرستاری، شیفت های کاری زیاد و اضافه کاری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 1000 پرستار از کشور خارج می شوند / معیشت پرستاران در مخاطره است

سالانه 1000 پرستار از کشور خارج می شوند / معیشت پرستاران در مخاطره است