مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:062023-12-09سياسي

پیام تسلیت علما به آیت الله وحید خراسانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دفتر آیت الله حسین وحید خراسانی صبح روز جمعه 17 آذرماه با صدور اطلاعیه ای عنوان کرد: در نهایت تاسف و تاثر درگذشت خادمه الزهرا، سیده ی مکرمه حاجیه خانم حسینی، متعلقه ی مرجع عالیقدر آیت الله العظمی وحید خراسانی مد ظله العالی را به اطلاع می رسانیم.

آیت الله حسین نوری همدانی دیگر مرجع تقلید شیعیان امروز با صدور پیامی برای آیت الله وحید خراسانی نوشت: حضور محترم حضرت آیت الله آقای وحید خراسانی دامت برکاته، در ایام شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خبر درگذشت متعلقه حضرتعالی موجب تأثر و تأسف گردید.

ضمن تسلیت به جنابعالی و آقازادگان محترم و همه وابستگان از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت برای آن مرحومه و دوام توفیقات برای حضرت مستطاب عالی خواستارم.

  همچنین، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان شب گذشته با صدور پیامی خطاب به آیت الله وحید خراسانی عنوان کرد: ضایعه درگذشت همسر مکرمه، حاجیه خانم حسینی موجب اندوه و تأثر خاطر شد.

اینجانب مصیبت وارده را به حضرتعالی و خانواده گرامی تسلیت می گویم و در این ایام پرفیض از درگاه خداوند رحمان برای آن بانوی مومنه و پرهیزگار رحمت و رضوان الهی، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای حضرتعالی دوام عزت و سلامتی مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت علما به آیت الله وحید خراسانی

پیام تسلیت علما به آیت الله وحید خراسانی