مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-08سياسي

امام جمعه موقت رفسنجان: ملاک و معیار حرکت دانشگاه «ولایت فقیه» باشد


دانشگاه همیشه در انقلاب نقش آفرین بوده و امروز هم می تواند نقش آفرین باشد به شرط آنکه ملاک و معیار حرکت آن، ولی فقیه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان در مصلی بزرگ امام خامنه ای، با گرامیداشت روز دانشجو، دانشگاه را پایگاه انقلاب دانست و اظهار کرد: دانشگاه همیشه در انقلاب نقش آفرین بوده و امروز هم می تواند نقش آفرین باشد به شرط آنکه ملاک و معیار حرکت آن، ولی فقیه باشد.

امام جمعه موقت رفسنجان بیان کرد: 18 آذر سال 1370 معرفی عراق به عنوان شروع کننده جنگ موضوع مهمی است که سازمان ملل بعد از چند سال آن را پذیرفت و این نکته را اثبات می کند که انقلاب اسلامی ایران قدرتمند است اما مظلوم، او در هیچ معرکه ای گلوله اول را شلیک نکرده و در همه موارد پس از حمله دشمن از خود دفاع کرده و البته ضربت متقابل را محکم فرود آورده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی از آغاز تا به امروز نه بی رحم و خونریز و نه منفعل و مردد بوده، بلکه با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردنکشان ایستاده است.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: یکی از واژه هایی که در دنیای غرب مفهوم خود را از دست داده، کلمه حقوق بشر است، ظاهرا ادعای آن را دارند اما اگر منافع شان اقتضاء کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت رفسنجان: ملاک و معیار حرکت دانشگاه «ولایت فقیه» باشد

امام جمعه موقت رفسنجان: ملاک و معیار حرکت دانشگاه «ولایت فقیه» باشد