مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 21:252023-11-25اقتصادي

تامین زمین از بزرگترین مشکلات مسکن ملی در لرستان است


در بحث مسکن یکی از بزرگترین مشکلات تامین زمین است و در لرستان به خاطر توپوگرافی در تامین زمین مشکل داریم و تنها شهری که مشکل تامین زمین نداشته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، بهزاد شاکرمی امشب در جلسه شورای مسکن که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، افزود: اصلی ترین چالش تامین مسکن است، حل مسائل اقتصادی و معیشتی و جوانی جمعیت و ازدواج همگی بستگی به تامین مسکن دارد.

وی اظهار داشت: تا زمانی که مسوولان دغدغه مسئله مسکن را نداشته باشند هیچ اقدامی صورت نخواهد گرفت، شهرستان بروجرد یکی از شهرهای پیشرو در حوزه مسکن است.

  مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: در بحث مسکن یکی از بزرگترین مشکلات تامین زمین است و در لرستان به خاطر توپوگرافی در تامین زمین مشکل داریم و تنها شهری که مشکل تامین زمین نداشته، بروجرد است.

شاکرمی افزود: در مناطقی که زمین وجود دارد نباید به سمت آپارتمان سازی برویم، برنامه ریزی مسکن در بروجرد چون زمین وجود دارد به سمت ویلایی باشد و 32 هزار متقاضی مسکن ملی در بروجرد است که 11 هزار واجد شرایط هستند.

وی اظهار داشت: در لرستان اولین شهری که استارت واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت را زد، بروجرد بود و در ماه های آینده واگذاری بیشتری در بروجرد صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین از بزرگترین مشکلات مسکن ملی در لرستان است

تامین زمین از بزرگترین مشکلات مسکن ملی در لرستان است