مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-26حوادث

انهدام بزرگترین باند آدم ربایی در استان سیستان و بلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام بزرگترین باند آدم ربایی، دستگیری 3 آدم ربا و کشف سلاح به همراه مهمات مربوطه توسط کارآگاهان پلیس در شهرستان زاهدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی یک مورد آدم ربایی در یکی از محلات شهرستان زاهدان به پلیس گزارش شد که طی آن 3 نفر با مراجعه به در منزل یکی از شهروندان پس از تیراندازی به زور وارد شده و اقدام به ربودن وی را می کنند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و انتشار اخبار ضد و نقیض در فضای مجازی، پلیس طی تحقیقات فنی و پلیسی مخفیگاه آدم ربایان در چند نقطه از خیابان های این شهرستان زاهدان شناسایی و طی دو عملیات ضربتی و هماهنگ 3 نفر آدم ربا دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف و نیز در این رابطه دو دستگاه خودروی سواری بکار رفته در آدم ربایی متعلق به متهمان توقیف گردید.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به اعتراف متهمان به 4 فقره آدم ربایی دیگر در استان و دریافت مبلغ 20 میلیارد ریال در قبال آزادی ربوده شدگان از شکات، تصریح کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می کند برخورد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام بزرگترین باند آدم ربایی در استان سیستان و بلوچستان

انهدام بزرگترین باند آدم ربایی در استان سیستان و بلوچستان