مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-19بين الملل

تحقیق عبری: تانک اسراییلی منزلی که شهرک نشینان در آن بودند، هدف قرار داد


روزنامه هاآرتص صحنه هایی از لحظه شلیک گلوله از یک تانک صهیونیستی به منزلی در شهرک بییری در هفت اکتبر که شهرک نشینان در آنجا بودند، منتشر کرد.

- روزنامه هاآرتص صحنه هایی از لحظه شلیک گلوله از یک تانک صهیونیستی به منزلی در شهرک بییری در هفت اکتبر که شهرک نشینان در آنجا بودند، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هاآرتص نوشت: در اخبار کانال 12 ویدیویی پخش شد که نشان می دهد یک تانک اسراییلی گلوله ای را به سمت خانه ای شلیک می کند که اعضای حماس همراه با گروگان های اسراییلی در آن قرار داشتند.

این روزنامه افزود که ویدیوی منتشر شده توسط یک هلیکوپتر ارتش رژیم صهیونیستی فیلمبرداری شده است که پس از این حادثه به منطقه فراخوانده شده است.

این روزنامه به نقل از یکی از شهرک نشینان نوشت که وی نزد یکی از سربازان رفت و از او پرسید که آیا گلوله های تانک به گروگان ها آسیب می رساند یا خیر؟ سرباز به وی گفت که تانک تنها اطراف را برای منهدم کردن دیوارها هدف قرار می دهد.

اما تانک مورد اصابت قرار گرفت و تانک دیگری فراخوانده شد و به محل رسید و دوباره خانه را هدف گرفت.

این روزنامه همچنین به نقل از یکی از اعضای گروه های حفاظتی در این منطقه نوشت: 500 سرباز بیرون ایستاده بودند در حالی که اسرا جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق عبری: تانک اسراییلی منزلی که شهرک نشینان در آن بودند، هدف قرار داد

تحقیق عبری: تانک اسراییلی منزلی که شهرک نشینان در آن بودند، هدف قرار داد