مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-20بين الملل

قاتلین خلق


در روزهایی که قطعنامه های آتش بس جنگ غزه توسط مدعیان حقوق بشر غربی وتو می شود، در همان دیار یک دادگاه سیاسی، بدون اسناد و مدارک معتبر و با شاکیان دروغین برگزار می شود و شهروند یک کشور دیگر را محاکمه و برای او حکم حبس ابد صادر می کنند.

- در روزهایی که قطعنامه های آتش بس جنگ غزه توسط مدعیان حقوق بشر غربی وتو می شود، در همان دیار یک دادگاه سیاسی، بدون اسناد و مدارک معتبر و با شاکیان دروغین برگزار می شود و شهروند یک کشور دیگر را محاکمه و برای او حکم حبس ابد صادر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاتلین خلق عنوان سرمقاله روزنامه صبح نو به قلم محبوبه نیاورانی است که در ادامه می خوانید: قاتلین خلق هم که دستشان به خون هزاران نفر از مردم کشورشان آلوده است، جای جلاد و شهید را عوض کرده اند و از خوشحالی رأی دادگاه سوئدی و پرونده سازی دروغین خود به خیابان ها ریخته اند.

تأیید حکم حبس ابد حمید نوری آن هم با پرونده سازی توسط یک گروهک تروریستی بیانگر این موضوع است که انتظار رعایت حقوق بشر از غربی ها، آرزویی عبث است و تنها منافع قدرت های استکباری ملاک عمل، ارزیابی عدالت، دموکراسی، قانون و.

است.

برای حمید نوری 110 جلسه دادگاه برگزار شد که حتی در 10 جلسه اجازه صحبت به حمید نوری داده نشد و در جلساتی که صحبت کرده نیز اجازه صحبت آزاد نداشته و تنها باید به سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلین خلق

قاتلین خلق