مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 06:002023-12-11سياسي

دختری در آرزوی کانال کمیل


تو سختی هام صداش می کردم و او هم برادرانه کنارم بود، همیشه حسش می کنم، تو ترس ها و تنهایی هام هست، هر وقت کمکی لازم داشته باشم صداش می کنم، شهید ابراهیم خیلی با معرفت و بامرامه! - خبرگزاری فارس کرمان _ آمنه شهریارپناه: برای یک نشست در حوزه زنان به گلزار شهداء کرمان دعوت شده بودم، ساعت 10 صبح بود که به مرقد مطهر سردار آسمانی رسیدم، سنگ های هم رنگ را رد کردم، از کنار مزار شهدای گمنام گذشتم و به مرقد شهید ماهانی رسیدم.

صحبت های چند دختر کم سن وسال بالای مرقد شهید علی ماهانی توجهم را به خود جلب کرد، ظاهرشان نشان می داد از طیف های مختلفی هستند.

روی صحبت ها و شوخی هایشان به سمت یک نفر بود، او هم گاهی می خندید، گاهی با دو دستش روی صورتش را می گرفت و گاهی هم سرش را پایین می انداخت، سمتشان رفتم و خودم را در بین آنها جای دادم.

سه نفرشان چفیه های هم رنگ پوشیده بودند، در حین اینکه فاتحه و صلواتی می فرستادم، تمرکزم روی دختران بود تا بالاخره بدانم موضوع بحث شان چیست که دختر جوانی با برخی کلمات اینقدر ناآرام و رنگ به رنگ می شود.

دختر کناری ام که بعدا متوجه شدم نامش معصومه است، دستش را جلوی دهانش گذاشت و چیزی گفت، هنوز جمله اش تمام نشده بود که دخترک دو دستش را روی صورتش گذاشت و بلند بلند زد زیر گریه! بقیه هم که تا حالا ریز ریز می خندیدند، ناگهان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری در آرزوی کانال کمیل

دختری در آرزوی کانال کمیل